MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02560nam a22002414a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
5220 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180424163001.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
160804 [2013] |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
000005220 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9781118422144 |
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Nodder, Chris |
9 (RLIN) |
1388 |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Evil by design: |
Resto del título |
interaction design to lead us into temptation |
Mención de responsabilidad etc. |
Chris Nodder |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Indianapolis, Indiana : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
John Wiley & Sons, |
Fecha de publicación distribución etc. |
[2013] |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xv, 303 p. |
Otras características físicas |
il. col. |
Dimensiones |
24 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA; ETC. |
Nota de bibliografía etc. |
Incluye referencias bibliográficas (págs. 269-296) |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Pride. Misplaced pride causes cognitive dissonance ; Social proof : Using messages from friends to make it personal and emotional ; Closure : The appeal of completeness and desire for order ; Manipulating pride to change beliefs -- Sloth. Desire lines : From A to B with as few barriers as possible ; Reduced options and smart defaults smooth the decision process ; Sloth : Is it worth the effort? -- Gluttony. Deserving our rewards ; Escalating commitment : foot-in-the-door, door-in-the-face ; Invoking gluttony with scarcity and loss aversion ; Self-control : Gluttony's nemesis -- Anger. Avoiding anger ; Embracing anger ; Using anger safely in your products -- Envy. Manufacturing envy through desire and aspiration ; Status envy : demonstrating achievement and importance ; Manufacturing and maintaining envy in your products -- Lust. Creating lust : Using emotion to shape behavior ; Controlling lust : Using desire to get a commitment ; Lustful behavior -- Greed. Learning from casinos : Luck, probability, and partial reinforcement schedules ; Anchoring and arbitrary coherence ; Feeling greedy? -- Evil by Design. Should you feel bad about deception? ; Should you feel bad about using the principles in this book? ; Be purposefully persuasive -- The Persuasive Patterns Game. |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
Melds psychology, marketing, and the art of design to explain why we're susceptible to certain persuasive techniques and designs. Discover how we're wired for certain sales techniques, why we fall for them, and learn online design techniques you can use for good or evil. Explores more than sixty persuasive online design patterns and shows you how to replicate the same techniques on your own site. Groups chapters by the seven deadly sins. |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Páginas web |
Subdivisión de materia general |
Diseño |
9 (RLIN) |
1079 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Multimedia interactivos |
9 (RLIN) |
1389 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Interfaces de usuario (Informática) |
Subdivisión de materia general |
Diseño |
9 (RLIN) |
1078 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Interfaces de usuario (Informática) |
Subdivisión de materia general |
Aspectos psicológicos |
9 (RLIN) |
1390 |