MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03383cam a22003978i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
19116450 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
IED_BCN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20191230152725.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
160602s2017 enk b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2016025278 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9781474250559 (paperback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
ISBN cancelado o no válido |
9781474250566 (ePDF) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
ISBN cancelado o no válido |
9781474250573 (ePub) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro transcriptor |
DLC |
Normas de descripción |
rda |
042 ## - CÓDIGO DE AUTENTICACIÓN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
N8350 |
Número de documento |
.B67 2017 |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
707 |
Número de edición |
23 |
084 ## - OTRO NÚMERO DE CLASIFICACIÓN |
Número de clasificación |
ART043000 |
-- |
BUS060000 |
Fuente del número |
bisacsh |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Branagan, Alison |
Término indicativo de función |
autor |
9 (RLIN) |
3284 |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The essential guides to business for artists and designers / |
Mención de responsabilidad etc. |
Alison Branagan. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Second edition. |
263 ## - FECHA PROYECTADA DE PUBLICACIÓN |
Fecha proyectada de publicación |
1702 |
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Lugar de producción publicación distribución fabricación |
London ; |
-- |
New York : |
Nombre del de productor editor distribuidor fabricante |
Bloomsbury Academic, an imprint of Bloomsbury Publishing Plc, |
Fecha de de producción publicación distribución fabricación o copyright |
2017. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
344 p. |
Dimensiones |
23,5 cm |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Término de tipo de contenido |
text |
Código de tipo de contenido |
txt |
Fuente |
rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Nombre del tipo de medio |
unmediated |
Código del tipo de medio |
n |
Fuente |
rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Nombre del tipo de soporte |
volume |
Código del tipo de soporte |
nc |
Fuente |
rdacarrier |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA; ETC. |
Nota de bibliografía etc. |
Inclou referències bibliogràfiques i índex. |
505 8# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Machine generated contents note: -- Foreword by James Dyson -- Introduction 1. Making Creativity Pay -- 2. How to Make a Living -- 3. Overview of Business Start-Up -- 4. Money Management -- 5. Business Planning -- 6. Building Networks -- 7. Self-Promotion -- 8. Funding and Sponsorship -- 9. Creative Crimes -- 10. Confidence and Negotiation Tactics -- 11. Records, Tax and Basic Bookkeeping -- 12. Websites, Blogs and Social Media -- 13. Innovation and Future Trends -- 14. Ideas for Growth Appendix 1. Business Knowledge Exercises -- Appendix 2. Answers to the Costing and Pricing Quiz -- Glossary -- Useful Organizations -- Index. |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
"This new edition of the best-selling business handbook for artists and designers is a comprehensive guide to setting up a profitable, professional art or design practice. Written by an expert who teaches entrepreneurship and business start-up, this book leads the reader through the most important aspects of running a creative business, from how to make a living to innovation and managing business growth. Topics include: * Working with new technologies and social media * Pricing work and financial planning * Managing legal and copyright issues * Building networks and successful negotiation tactics * Planning for growth and exploiting future trends New to this expanded edition are: * International profiles of creatives who run thriving businesses * Templates, forms and spreadsheets to copy or download from the companion website * Exercises to build business skills * An extended list of useful resources * A chapter on how to grow your business * An overview of the current business environment for entrepreneurs, including opportunities such as trading with a smart phone, copyright protection using QR codes, selling internationally, crowd sourcing for funding, and setting up a pop-up shop * Updated tax and legal information on setting up a business based in the UK or US * Expanded information on trading internationally The book is printed in a dyslexic-friendly font and includes illustrated mind maps and colour pictures throughout"-- |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Art |
Subdivisión de materia general |
Orientació professional |
Fuente del encabezamiento o término |
lemac |
9 (RLIN) |
4568 |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Empreses |
Subdivisión de materia general |
Creació |
-- |
Direcció i administració |
9 (RLIN) |
3283 |
906 ## - LOCAL DATA ELEMENT F; LDF (RLIN) |
a |
7 |
b |
cbc |
c |
orignew |
d |
1 |
e |
ecip |
f |
20 |
g |
y-gencatlg |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Library of Congress Classification |
Koha [por defecto] tipo de item |
Llibre |