MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03195cam a2200361 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
18985252 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaIED |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20240409161132.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
160222s2016 nyu b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2015040402 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9781349711239 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro transcriptor |
DLC |
Normas de descripción |
rda |
Centro modificador |
DLC |
042 ## - CÓDIGO DE AUTENTICACIÓN |
Código de autenticación |
pcc |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Geographic area code |
a-cc--- |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.12.C5 |
Número de documento |
R68 2016 |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
338.4/7 |
Número de edición |
23 |
084 ## - OTRO NÚMERO DE CLASIFICACIÓN |
Número de clasificación |
BUS069020 |
-- |
BUS087000 |
-- |
BUS043000 |
-- |
BUS070080 |
-- |
BUS069020 |
-- |
BUS000000 |
Fuente del número |
bisacsh |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Rovai, Serena, |
Fechas asociadas al nombre |
1970- |
Término indicativo de función |
author |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Luxury the Chinese way : |
Resto del título |
new competitive scenarios / |
Mención de responsabilidad etc. |
Serena Rovai, La Rochelle Business School, France |
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Lugar de producción publicación distribución fabricación |
Houndmills, Basingstoke, Hampshire ; |
-- |
New York, NY : |
Nombre del de productor editor distribuidor fabricante |
Palgrave Macmillan, |
Fecha de de producción publicación distribución fabricación o copyright |
2016 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiv,185 pàgines; |
Dimensiones |
23 cm |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Término de tipo de contenido |
text |
Fuente |
rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Nombre del tipo de medio |
sense mediació |
Fuente |
rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Nombre del tipo de soporte |
volum |
Fuente |
rdacarrier |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA; ETC. |
Nota de bibliografía etc. |
Inclou referències bibliogràfiques (pàgines 168-178) i índex. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
the luxury industry and the chinese sociocultural context in transition : the birth of luxury i China and trends since imperial times : the impact of cultural values and habits on the luxury market : chinese institutional and legal barriers to the development of a luxury brand : the chinese aesthetic and the new creative movement from east to west -- chinese customers - insights into the new chinese luxury experience : the impact of geographical expanshion and the new urban dynamics on client segmentation : one-, two-, and multiple-segment chinese luxury clients and the rise of the middle class : digital innovation and its key role in the chinese luxury consumption : the chinese luxury client: current profile and new attitudes -- the emergence of the creative phanse ´- from international to chinese brands : luxury tourism: the new shopping perspective : the identity of international luxury brands : chinese luxury brands: the new creative phase and identity in the local market : "chineseness" in luxury: futura challenges and perspectives -- conclusion |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
"China's love for luxury is not a phenomenon brought on by the contemporary luxury market, but has been a part of Chinese culture and history for generations. The Chinese luxury industry is again re-emerging along modern cultural and socio-economic contexts, and is taking the market by storm. Luxury the Chinese Way identifies the main strengths and opportunities associated with the Chinese luxury market, explains the influence of 'Chinese characteristics' on its development and mode of operations, and reflects on the challenges associated with diverse consumption orientations. Using references from the fields and real-life data, this book provides a comprehensive overview on China's innovation in luxury, and is an important contribution to the study of the phenomenon that is the global luxury industry" |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Productes de luxe |
Fuente del encabezamiento o término |
lemac |
Subdivisión geográfica |
Xina |
9 (RLIN) |
4527 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Service industries |
Subdivisión geográfica |
China |
Subdivisión de materia general |
History |
Subdivisión cronológica |
21st century |
906 ## - LOCAL DATA ELEMENT F; LDF (RLIN) |
a |
7 |
b |
cbc |
c |
orignew |
d |
1 |
e |
ecip |
f |
20 |
g |
y-gencatlg |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |
Koha [por defecto] tipo de item |
Llibre |